bell

Тепер прибираємо у офісі: ми почали працювати з юридичними особами! Докладніше

Увага! Платформа iCan для пошуку допомоги по дому, саду та городу, доступна тільки у Львові

Інформація для наших замовників

iCan - це зручний сервіс для швидкого та безпечного пошуку помічників для вирішення побутових та бізнес-завдань. Розмістіть завдання на сервісі, і вже незабаром ви отримуаєте пропозиції помічників, готових його виконати.

Виконавці проходять спеціальну перевірку адміністрацією сервісу, тому iCan безпечний для замовників. Наразі ми працюємо лише у Львові.


Як зареєструватися на сервісі? 

Зареєструватись на платформі взаємодопомоги iCan ви можете під час "Реєстрації завдання" на головній сторінці. Після заповнення короткої форми реєстрації на вказаний вами номер прийде СМС з кодом підтвердження, який необхідно ввести для підтвердження реєстрації.

Скільки коштує реєстрація на iCan? 

Реєстрація на платформі взаємодопомоги iCan безкоштовна.

Як замовити завдання

Створити завдання можна на головній сторінці. Після цього наш менеджер зателефонує Вам для уточнення деталей завдання. 

Як швидко відповідають помічники? 

Швидкість відповіді помічників може бути різною. Ми повідомляємо їм про нові заявки за допомогою SMS і електронної пошти.

Що робити після виконання завдання

У разі успішного виконання, натисни “підтвердити виконання” в розділі “деталі завдання” та залиши відгук на помічника, який також має підтвердити виконання завдання та залишити відгук на вашу роботу.

Як вибрати категорію послуг для завдання? 

Наразі для користувачів сервісу iCan відкриті шість категорій пов’язаних з побутом.

  • прибирання;
  • готування їжі;
  • дрібний ремонт (сантехніка/електрика, тощо);
  • ремонт техніки;
  • прання/прасування;
  • догляд за тваринами.

Втім, вже незабаром ми плануємо розширити перелік категорій послуг, розпочати роботу в усіх містах України, а згодом вийти і на європейський ринок.

Як оплачувати завдання

Оплата завдання і комісії відбуваються онлайн. Вже незабаром гроші знімаються з вашого рахунку лише після виконання вашого завдання. Наразі ж, Ми просимо передплату для гарантування помічникам винагороди за виконання завдання. У разі не виконання завдання кошти будуть повернені на ваш рахунок у повному обсязі.

Що робити якщо завдання виконано неякісно? 

Поскаржитись на завдання та помічника ви можеш надіславши листа на електронну адресу support@ican.lviv.ua або зателефонувавши в службу підтримки за номером +38(073)491-29-21.

Які існують методи оплати? 

Вартість завдання перераховується з банківської карти замовника на рахунок помічника лише після успішного завершення завдання.